O tom - ako pravá ruka nevie, čo robí ľavá

Autor: Ľubica Slošiarová | 18.1.2012 o 18:18 | Karma článku: 5,52 | Prečítané:  964x

Ale - kto napokon nesie následky - v tomto prípade - zmätkov? Modrý operátor - alebo jeho klient? Internet v mobile ponúka O2 operátor vo viacerých balíčkoch - alebo aj bez. Avšak, to ste ešte asi nezažili, aby vám v pohode naúčtoval 2 druhy súbežne. Ja áno.

Keď som si pred niekoľkými dňami vyskúšala bezbalíčkový jednodňový internet - došla mi SMS o spoplatnení... presne podľa podmienok O2.
Hmm - jednorazovo fajn, ale idem na balíček. 20 MB denne rozhodne nepotrebujem. Na druhý deň, po spolupráci s jednou "guru" pracovníčkou sa podarilo 10 MB balíček aktivovať. Prišla mi potvrdzujúca SMS: Vazeny zakaznik, balicek O2 Data 10 Vam bol aktivovany. Dakujeme. O2
Fajn - a mám "balíčkový" net k dispozícii. I kredit znížený o 3 € . Už ale na dlhšie obdobie - až kým dáta "neminiem". 10 MB mi zatiaľ stačí na občasné kratšie pripojenia. Z dátového pripájania v minulosti u iného operátora mám overené - 10 MB som ani za mesiac neminula. Internet cez PC využívam pracovne i doma - takže mobilný nízkoobjemový internet mi úplne stačí.

O tri dni si v mobile niečo pozerám na nete. Chvíľku - možno 5 minút. O nejaký čas nechápavo čítam došlú SMS:
Vazeny zakaznik, dnesne datove prenosy boli spoplatnene 1 EUR, do polnoci uz prenesene data nebudu uctovane.... Znovu bezbalíčkový jednoeurový internet!

Prekvapenie. Och - ako takéto "milujem".
Druhý deň znovu nástup do predajne. Po vysvetlení problému pracovníčka skúma, porovnáva, telefonuje, uznáva - niečo tam nesedí. Nakoniec posiela e-mail s potrebnými údajmi do servisu centrály.
Mňa upokojí: Hneď, ako sa dozviem odpoveď, zavolám vám. Super - tak to mám vyriešené. Zatiaľ však na internet nejdem - čo ak mi stiahne ďalšie € pre nič za nič?
Veď, hádam, v dnešnej dobe rýchlej komunikácie, problém sa vyrieši raz-dva.
Čakám - celý deň nič. Víkend - pochopiteľne radšej nič nečakám.
V pondelok - znovu do O2. Môj optimizmus sa citeľne zmenšuje. Až celkom zanikol po informácii pracovníčky: My máme na reklamácie 30 dní. Ani následná poznámka ho nezväčšila: Ale možno aj do týždňa budeme mať odpoveď.
Ďakujem pekne.

Fajn - je vymaľované. Tak internet bez balíčka nechcem používať, nepotrebujerm taký objem dát. Navyše - každý deň pripojenia prídem o 1 €. Balíčkový internet zas nemôžem využívať - keďže neviem, či ho teda mám alebo nie. Čo keď mi aj ten stiahne z kreditu ďalšie 3 €? Momentálne som už dotovala "modrých" 4 eurami z predplateného kreditu - ale využívanie dátových prenosov je "vo hviezdach".....

Ako je to v reále O dvojky? Nevie pravá ruka, čo robí ľavá? Nevie centrum jednoducho okamžite zistiť, či mám alebo nemám aktivovaný balíček? A ak ho mám, môžu mi súbežne sťahovať z kreditu nebalíčkovú sumu?
Alebo si modrý operátor tiež robí čo chce - a naháňa si zisky všade tam, kde mu na to neprídu...

Zatiaľ čakám na vyriešenie. Iba piaty deň. Tipnete si - dohodnú sa čoskoro tie rúčky? ;)

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Prvá banka prelomila tabu a zvýšila úroky na hypotékach

Zvyšovanie úrokov vraj nesúvisí so zmenami, ktoré pripravuje Národná banka.

DOMOV

Pavlis sa v novej funkcii teší luxusnému autu i debetnej karte

Exminister hospodárstva šéfuje Úradu pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo.


Už ste čítali?