reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubica Slošiarová

Ľubica Slošiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura. (Seneca) Život v ústraní bez čítania a písania je smrť a pochovávanie človeka za živa. - a tak - čítam, čítam, čítam - a občas aj píšem ;) Zoznam autorových rubrík:  Veci verejné obyčajne z politiVzťahy každodenné i rodinnéOstatné prepestréSúkromnéNezaradené

reklama

Vzťahy každodenné i rodinné

Dvíhaním iných - rastieme...

Ľubica Slošiarová

Dvíhaním iných - rastieme...

Ale trošku inak. Nie centimetrami. Ani to dvíhanie nemusí byť doslovné.Cez pracovnú prestávku som vybehla vybaviť si nákup. Ako som vychádzala z obchodu - neďaleko som zaregistrovala staršiu pani strednej postavy. Kráčala s barlou. Zrazu spadla.Na zemi ostala v nemohúcnosti a prekvapení. Polokľačať - polosedieť. Neschopná sama vstať.

  • 26. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 819x
  • 4
Všetko je dobré, čo človek vie

Ľubica Slošiarová

Všetko je dobré, čo človek vie

Nikto mu to nevezme (iba ak ten nemecký doktor p. Alzheimer - ale o toho teraz nejde)... Túto múdru myšlienku totiž často citoval môj otec - keď som sa s ním rozprávala o svojich zámeroch v štúdiu, či len tak - priebežne - čo nové som sa naučila... On sám bol pre mňa - až do konca - príkladom stáleho vzdelávania sa.

  • 22. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 066x
  • 6
Mamka bola celý život učiteľkou

Ľubica Slošiarová

Mamka bola celý život učiteľkou

No zaujímavé je, že žiadne z detí ju v tomto krásnom povolaní nenasledovalo.Ja som si to síce v kratšom úseku svojej "pracovnej kariéry" vyskúšala - ale - nezotrvala som. Možnosť plného úväzku a zotrvania v školstve - to ostal iba uzavretý nelogický kruh. Tak školstvo prišlo o ďalšiu učiteľku. Ba aj tie "kvietky" - ako som si nazývala problémovejšie deti ...

  • 21. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 378x
  • 12
Je ťažké nájsť si dôvody na radosť?

Ľubica Slošiarová

Je ťažké nájsť si dôvody na radosť?

Myslím si, že ani nie. Len sa treba - občas - trošku viac zamyslieť...Napríklad - keď zoberiem tie individuálne (častokrát každodenné) - konkrétne "maličkosti":

  • 13. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 194x
  • 23
Čriepky mojej "dospelej" histórie

Ľubica Slošiarová

Čriepky mojej "dospelej" histórie

Môj ďalší život - dospelosti - bol "prepestrý". Hoci - takýto je asi u každého jedného z vás. Len - každý v inej kombinácii "farieb".(Stala som sa maliarkou obrazov ... krajčírkou ... skautkou ... vychovávateľkou či poradcom detí i manželov ... alebo murárskym pomocníkom - jednoducho - kde sa čo v hnutí "pýtalo"...)

  • 29. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 924x
  • 2
reklama
Čriepky z mojej histórie - mladosť

Ľubica Slošiarová

Čriepky z mojej histórie - mladosť

Oplatí sa mi predsa bojovať za nejaké tie ideály. Aj keď pritom narazím. Možno padnem na nos. A možno aj na hubu... Tak akosi som si to už v minulosti viackrát vyskúšala. Z plnej pioniersko-zväzáckej angažovanosti začalo postupné "prebúdzanie", až napokon prišlo "vytriezvenie". Vystúpenie z radu - a - následky...

  • 25. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 960x
  • 4
Čriepky z mojej histórie - detstvo

Ľubica Slošiarová

Čriepky z mojej histórie - detstvo

...pravidelným sobotňajším obedom osemčlennej rodiny bola cestovina - alias "postrihaný ropovod"... ...Ak bola kniha zaujímavá, ani spánok mi nechýbal. Potiahla som až do rána, hoci s baterkou... ...Ach - plávanie - napriek tomu, že tréner mal snahu naučiť ma skákať "šípku" do vody - vzdal to. Nedobehol ma (strach totiž človeku dáva krídla) - keď ma naháňal okolo bazéna, aby ma to naučil. Škoda - hlavne pre mňa.

  • 24. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 052x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu