O tom - ako pravá ruka nevie, čo robí ľavá

Autor: Ľubica Slošiarová | 18.1.2012 o 18:18 | Karma článku: 5,52 | Prečítané:  979x

Ale - kto napokon nesie následky - v tomto prípade - zmätkov? Modrý operátor - alebo jeho klient? Internet v mobile ponúka O2 operátor vo viacerých balíčkoch - alebo aj bez. Avšak, to ste ešte asi nezažili, aby vám v pohode naúčtoval 2 druhy súbežne. Ja áno.

Keď som si pred niekoľkými dňami vyskúšala bezbalíčkový jednodňový internet - došla mi SMS o spoplatnení... presne podľa podmienok O2.
Hmm - jednorazovo fajn, ale idem na balíček. 20 MB denne rozhodne nepotrebujem. Na druhý deň, po spolupráci s jednou "guru" pracovníčkou sa podarilo 10 MB balíček aktivovať. Prišla mi potvrdzujúca SMS: Vazeny zakaznik, balicek O2 Data 10 Vam bol aktivovany. Dakujeme. O2
Fajn - a mám "balíčkový" net k dispozícii. I kredit znížený o 3 € . Už ale na dlhšie obdobie - až kým dáta "neminiem". 10 MB mi zatiaľ stačí na občasné kratšie pripojenia. Z dátového pripájania v minulosti u iného operátora mám overené - 10 MB som ani za mesiac neminula. Internet cez PC využívam pracovne i doma - takže mobilný nízkoobjemový internet mi úplne stačí.

O tri dni si v mobile niečo pozerám na nete. Chvíľku - možno 5 minút. O nejaký čas nechápavo čítam došlú SMS:
Vazeny zakaznik, dnesne datove prenosy boli spoplatnene 1 EUR, do polnoci uz prenesene data nebudu uctovane.... Znovu bezbalíčkový jednoeurový internet!

Prekvapenie. Och - ako takéto "milujem".
Druhý deň znovu nástup do predajne. Po vysvetlení problému pracovníčka skúma, porovnáva, telefonuje, uznáva - niečo tam nesedí. Nakoniec posiela e-mail s potrebnými údajmi do servisu centrály.
Mňa upokojí: Hneď, ako sa dozviem odpoveď, zavolám vám. Super - tak to mám vyriešené. Zatiaľ však na internet nejdem - čo ak mi stiahne ďalšie € pre nič za nič?
Veď, hádam, v dnešnej dobe rýchlej komunikácie, problém sa vyrieši raz-dva.
Čakám - celý deň nič. Víkend - pochopiteľne radšej nič nečakám.
V pondelok - znovu do O2. Môj optimizmus sa citeľne zmenšuje. Až celkom zanikol po informácii pracovníčky: My máme na reklamácie 30 dní. Ani následná poznámka ho nezväčšila: Ale možno aj do týždňa budeme mať odpoveď.
Ďakujem pekne.

Fajn - je vymaľované. Tak internet bez balíčka nechcem používať, nepotrebujerm taký objem dát. Navyše - každý deň pripojenia prídem o 1 €. Balíčkový internet zas nemôžem využívať - keďže neviem, či ho teda mám alebo nie. Čo keď mi aj ten stiahne z kreditu ďalšie 3 €? Momentálne som už dotovala "modrých" 4 eurami z predplateného kreditu - ale využívanie dátových prenosov je "vo hviezdach".....

Ako je to v reále O dvojky? Nevie pravá ruka, čo robí ľavá? Nevie centrum jednoducho okamžite zistiť, či mám alebo nemám aktivovaný balíček? A ak ho mám, môžu mi súbežne sťahovať z kreditu nebalíčkovú sumu?
Alebo si modrý operátor tiež robí čo chce - a naháňa si zisky všade tam, kde mu na to neprídu...

Zatiaľ čakám na vyriešenie. Iba piaty deň. Tipnete si - dohodnú sa čoskoro tie rúčky? ;)

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Nemecko zakázalo prespávanie v kamiónoch, vodičom za to hrozia pokuty

Komisia ukáže nové pravidlá pre dopravcov.

DOMOV

Šéfa ÚPN Krajňáka považovali za cuciaka, teraz je pre koalíciu diktátor

Šéf Ústavu pamäti národa viedol spor aj Andrejom Babišom.

KOMENTÁRE

Premiér Fico mieri k jadru Únie. Ako sa k nemu prelúska?

Fico sa nenápadne začal dištancovať od susedov z V4.


Už ste čítali?