Naletela veštkyni

Autor: Ľubica Slošiarová | 26.4.2012 o 14:41 | Karma článku: 13,59 | Prečítané:  3392x

Pani M. z obce O. vraj naletela veštkyni. Tak moderátor istej TV uviedol príbeh pani M. Príbeh sa rozvinul ďalej a nakoniec prehovorila – preplakala - svoj vstup i pani M. A mne sa rozum zastavil a tuším sa nevie doposiaľ naštartovať.

V skratke: pani M. (vekom cca 45 ročná) vraj naletela veštkyni, s ktorou sa zoznámila cez internet. Tam si ju mala veštkyňa vyhliadnuť, osloviť a spracovať vo svoj prospech. A – keby len jednorazovo. Vraj až trikrát vytiahla veštkyňa majetky od pani M. Oni sa dokonca kvôli tomu aj osobne stretli.

Prvýkrát pani M. pustila nejakých slabých 9.000 EUR. Vraj na odvrátenie veštkyňou predpovedaných nešťastí pani M. a jej rodine. Druhýkrát – prispela pani M. „zapožičaním“ šperkov – ktoré veštkyňa mala po „očistení“ vrátiť majiteľke. Máš ho vidieť... A -  keďže veštkyňa sa stala nesolventná – t.j. zadĺžila sa a potrebovala pôžičku – našla vďačnú pôžičkáreň. Tipnite si – kde? Predsa u pani M. K veštkyni putovalo znovu pár tisíc EUR. Celkovo rodina pani M. takto schudobnela o nejakých cca 18.000 EUR.


Redaktor navštívil aj veštkyňu v jej posledne známom bydlisku – samozrejme po veštiacej panej chýru slychu nebolo. Nejaký jej otčim ubezpečoval, že veď na veštenie sa nikto nesťažoval a ako ona pomáhala mnohým ľuďom....
Následne sa v závere príbehu dozvedáme priamo od pani M., že sa jej vôbec nedarí lepšie, ani zamestnanie si stále nemôže nájsť, s otcom sa pohádala (žeby kvôli svojej štedrosti k veštkyni?), a teraz nevie, čo bude ďalej....


Nuž – čo myslíte – ako by váš rozum reagoval na tento príbeh?

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Európa sa hýbe smerom, akým chce Merkelová

Angela Merkelová bola v posledných rokoch tvárou Európskej únie. Bez domáce podpory to bude mať oveľa ťažšie.

EKONOMIKA

Bankomaty majú výročia. Takto vyzerali pred 50 rokmi

Prvý bankomat dali do používania v roku 1967 v Londýne.


Už ste čítali?